Доставка и връщане

Внимание! От съображения за хигиена бельото и банските не се връщат!

Доставка

Доставката се извършва чрез куриерска фирма, транспортните разходи за която се поемат от купувача и са на стойност:

 - 9.99 лв (Speedy)

 - 7.99 лв (Еконт - онлайн плащане с карта)

 - 9.99 лв (Еконт - με αντικαταβολή)

 - За поръчки на стойност над 160 лева, доставката е БЕЗПЛАТНА.

Доставките се извършват чрез куриерските фирми Еконт (в рамките на 1-2 работни дни) или Спиди (в рамките на 2-3 работни дни), от понеделник до петък, между 09:00-18:00 часа, на адреса, посочен от клиента в формуляр от приключване на поръчката.

*MEIMALL си запазва правото, да не доставя поръчки на клиенти, които не са изпълнили задълженията си, при своето регистриране (грешно попълнени данни като адрес и телефон, както и невярна информация, или липса на такава!

След два неуспешни опита за доставка, направени от куриерската фирма, вашата поръчка се счита за невалидна и MEIMALL ще прекрати договора си с вас.

Запазваме си правото, да не изпращаме поръчки до клиенти, които са регистрирани в нашата система с повече от две неуспешно доставени поръчки, в рамките на 30 дни.

В случай че купувачът не е открит на адреса, посочен за доставянето на поръчката и в часовете, упоменати по-горе, куриерът ще повтори доставката на следващия ден, след контакт с купувача по телефона. Ако при втория опит за доставка от страна на куриерската фирма, купувачът не е открит на адреса, доставката се счита за отменена, а договорът с MEIMALL, за прекратен.

Връщане на продукт - "Отказ от договора"

Съгласно чл.50 от ЗЗП, потребителят има право да върне стоката, без да дължи обезщетение или неустойка, като юридически лица, нямат право да се откажат от поръчката, съответно, отказът от поръчка се отнася само за физически лица. Връщането на артикулите се извършва чрез куриерска фирма Еконт, транспортните разходи за които, се поемат от купувача и са на стойност 9.99 лв. При регистрирането на заявка за връщане на стока, автоматично се удържат 9.99 лв. за куриерската услуга.

Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, в оригиналната опаковка, с всички оригинални аксесоари и етикети, ненаранени и без следи от употреба. Купувачът е длъжен да уведоми MEIMALL за желанието си да върне стоката, в рамките на 14 дни за връщане на парите, считано от датата на получаване на пратката /чл.52, ал.1 виж чл.50 от ППИ/. И 30 дни за смяна на продукта. Искания за връщане на продукт, след изтичане на посочения по-горе период, няма да бъдат разглеждани от MEIMALL.


Фирмата си запазва правото да откаже приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари, придружаващи продукта, и т.н. Пакети, които не отговарят на описанието, ще бъдат отказани и върнати обратно към клиента, за негова сметка.

При връщане на продукти, които не са в същото състояние, в което са били доставени първоначално, не са в оригиналната опаковка и нямат оригиналните етикети, както и придружаващите ги аксесоари, MEIMALL ще счита за невалидни, и си запазва правото да не възстанови сумата, заплатена за тях.

Съгласно член 16 от ТЗ, №34/2014, въз основа правата на потребителите в договорите с професионалисти, са освободени от правото на доставки на стоки, които не могат да бъдат върнати, запечатани от съображения с цел защита на личното здраве или от хигиенна гледна точка. Веднъж отворени/разпечетани, продуктите от тези категории, не могат да бъдат върнати обратно или подменени с нови: чорапогащи, чорапи, бельо, клинове.